Sałatka z serem pleśniowym i figami


Figi ostatnio królują na naszych stołach. Świetnie sprawdzają się jako baza deserów, lecz są także idealnym przełamaniem wytrawnych dań. Dlatego właśnie mam dla Was dziś przepis na wyjątkowo prosta sałatkę z figami.
Czytaj dalej »

Babeczki warzywne



Dziś prosty przepis na warzywne babeczki, które są świetnym urozmaiceniem lunchbox'a. Są sycące i można przygotować zapas na kilka dni.
Czytaj dalej »

Brownie pod waniliową pierzynką - fit ciasto bez glutenu i bez cukru


Pogoda w ostatnich dniach nastraja do zakopania się pod kocem, dlatego przygotowałam lekkie ciasto idealne zarówno na chłodne popołudnie przy kawie, jak i na deser w ciepły dzień w plenerze. Oczywiście ciasto jest w wersji o obniżonej zawartości cukru, a dodatkowo nie zawiera glutenu.

Czytaj dalej »

Tygodniowe menu dla zabieganych - jadłospis 1500 kcal i przepisy na 7 dni


Dziś przygotowałam dla Was kolejne menu na przyszły tydzień. Przy każdym dniu oraz potrawie znajdziecie orientacyjną wartość kaloryczną. Całodzienny bilans oscyluje wokół 1500 kcal. Jeśli chcecie wiedzieć ile sami powinniście jeść, polecam wpis o liczeniu zapotrzebowania energetycznego TUTAJ. W zależności od wyniku oraz tego, co chcecie osiągnąć, wystarczy jedynie zwiększyć główne posiłki. Możecie traktować także jadłospis jako inspirację w swojej kuchni. Dajcie znać, czy Wam odpowiada!

Czytaj dalej »

Zapiekanka ze szpinakiem i cieciorką


Porządki w lodówce to świetna okazja do przygotowania zapiekanki. Ja dziś mam dla Was przepis na bardzo prostą zapiekankę ze szpinakiem, która dzięki dodatkowi ciecierzycy jest bogata w białko i bardzo sycąca.

Czytaj dalej »